Знайомий незнайомець: в Індії показали недорогий електрокар із запасом ходу 450 км (фото)

Mahindra XUV400, нова Mahindra XUV400, електромобіль Mahindra, SsangYong Tivoli, індійський електромобіль
Mahindra XUV400 відрізняється від SsangYong Tivoli дизайном передньої частини

Mahindra XUV400 — електрична версія кросовера SsangYong Tivoli, який раніше продавали в Україні. Доступний електрокар оснащений 150-сильним мотором і має чималий запас ходу.

Індійський концерн Mahindra презентував електричний кросовер XUV400. Бюджетна модель надійде у продаж із січня 2023 року за ціною менш як 30 000 доларів. Про це повідомляє офіційний сайт автовиробника.

Mahindra XUV400, нова Mahindra XUV400, електромобіль Mahindra, SsangYong Tivoli, індійський електромобіль Fullscreen
Електромобіль отримав 150-сильний двигун

Нова Mahindra XUV400 має знайомий вигляд, адже це не повністю самостійна технологія. В основі авто лежить компактний кросовер SsangYong Tivoli, який раніше продавали на українському ринку. Річ у тому, що донедавна концерн Mahindra був власником SsangYong. Цілком ймовірно, що модель з'явиться за межами Індії, адже деякі моделі марки продають навіть у Європі.

Mahindra XUV400, нова Mahindra XUV400, електромобіль Mahindra, SsangYong Tivoli, індійський електромобіль Fullscreen
Вартість Mahindra XUV400 становитиме менш як 30 000 доларів

У профіль електромобіль Mahindra XUV400 практично нічим не відрізняється від південнокорейського побратима. А ось дизайн передньої частини та ліхтарі в нього цілком нові.

Важливо
Chevrolet показали недорогий молодіжний електрокросовер із запасом ходу 480 км (відео)
Chevrolet показали недорогий молодіжний електрокросовер із запасом ходу 480 км (відео)

У салоні змін, якщо порівняти з SsangYong Tivoli ще менше. Електрокар отримав нові прилади та важіль КПП, а також покращену мультимедійну систему з 7,0-дюймовим дисплеєм. Базова комплектація поповнилася навігацією.

Mahindra XUV400, нова Mahindra XUV400, електромобіль Mahindra, SsangYong Tivoli, індійський електромобіль Fullscreen
У салоні замінено прилади та важіль КПП

Індійський електромобіль оснащений 150-сильним мотором та акумуляторною батареєю на 39,4 кВт∙год. Він розганяється до 100 км/год за 8,3 сек і розвиває 150 км/год, а заявлений запас ходу становить близько 450-455 км.

Раніше Фокус розповідав, що Mahindra і Volkswagen готують цілу родину недорогих електрокарів.